Dotazy

Vaše nejčastější dotazy

 

Odeslal/a jsem objednávku, ale chci ještě něco změnit?

V pracovní době nám můžete zavolat na tel. číslo: 603 163 330, kde můžete domluvit jakoukoliv změnu objednávky. Přeposlat nám můžete objednávku i s popisem, co si přejete změnit na email obchod@dermitage.cz.

 

Jak je možné uhradit platbu za objednané zboží?

Můžete si vybrat platbu online kartou přes bezpečnou a ověřenou bránu, kterou používá mnoho eshopů (GOPAY). Nechcete-li platit online můžete zvolit dobírku nebo platbu převodem.

Pokud si zboží vyzvednete osobně na kamenné prodejně, můžete volit mezi hotovostí a platbou kartou.

 

Jaká je pracovní doba, kdy můžu nakupovat?

Eshop je vám k dispozici 24 hodin hodin denně. Provozovna je otevřena od 9 hodin do 17:00, každý pracovní den.

 

Kdy objednané zboží dostanu?

Zboží skladem expedujeme s garancí do 3 pracovních dnů. Osobní odběr je možný ve stejný pracovní den po telefonické domluvě po potvrzení objednávky.

Zvolili jste platbu převodem? V tomto případě záleží na připsání platby na náš účet, pak bude zboží expedováno.

 

Zboží jsem již zaplatil přes GoPay, ale místo osobního odběru si přeji balíček zaslat. Lze to změnit?

Pokud jste již zaplatil přes GoPay a místo osobního odběru byste si přáli balíček zaslat, vložte si tento produkt do košíku, zvolte platbu přes GoPay, osobní odběr a my Vám zboží zašleme.

  

Budu mít výhodu, pokud se zaregistruji jako zákazník?

Ano budete. Přihlašujete –li se stále pod stejnými údaji, jsem schopni vás jako vracejícího se zákazník odměnit a nabídnout Vám odpovídající slevy nebo dárky. Vždy, pokud se to bude týkat vašeho účtu, obdržíte od nás emailem informaci.

Nemusíte se však registrovat, pokud si to nepřejete. 

 

Chci se přihlásit ke svému účtu, ale zapomněl jsem heslo. Jak mám postupovat?

V případě, že jste zapomněla heslo, klikněte u přihlašovacího formuláře na odkaz zapomenuté heslo a zadejte svůj e-mail. Do e-mailové schránky Vám bude doručen odkaz, na kterém si můžete heslo změnit.

 

Mám nárok na věrnostní slevu, ale v nákupním košíku se mi sleva nenačítá. V čem je problém?

Pro uplatnění věrnostní slevy je potřeba, abyste se přihlásil ke svému účtu. Potom se Vám slevy načtou.

 

Jsem PROFESIONÁL, jak mohu začít nakupovat?

Můžete vyplnit registraci zde na eshopu. Vyplňte prosím pečlivě své FAKTURAČNÍ ÚDAJE, IČO a MÍSTO, kam si případně přejete zasílat zboží. Budeme Vás kontaktovat. Pokud je nutné k některému produktu ZAŠKOLENÍ, můžete se informovat na našich webových stránkách.

 

U některých produktů se mi nezobrazuje cena (cena 0,-kč) Mohu tento produkt koupit?

Pokud se Vám u produktu zobrazuje cena 0,-Kč, je tento produkt určen profesionálům. Pokud jste již u nás registrován jako profesionál, je potřeba se do eshopu přihlásit.

 

Jaká jsou pravidla pro uplatňování slevových kuponů?

Slevové kupóny lze uplatnit POUZE při online nákupu v e-shopu, nelze je uplatnit při nákupu na prodejnách. Minimální cena objednávky pro uplatnění kupónu je 1500 Kč. Pro uplatnění slevového kuponu je potřeba být přihlášen ke svému účtu. Slevové kupóny nejsou určeny velkoobchodním odběratelům. Všechna pravidla najdete v sekci Jak nakupovat.

 

Co je ještě důležité vědět?

Naše produkty jsou vybírány pro svou výjimečnost a věříme, že si ověříte sami, jak dobře fungují. Produkty jsou většinou inovativní technologie, bez obsahu látek, které nechce na pokožce nikdo z nás. Řada Genosys je výjimečná svou předností, že je možné produkty použít i do "rozbité" kůže a proto je využívána i lékařskými pracovišti. Pokud máte jakékoliv nejasnosti, potřebujete s výběrem poradit, trápí vás konkrétní potíž, zavolejte nám. Jsme tým profesionálů a dokážeme vám poradit i případně doporučit našeho specialistu ve vašem okolí.

 

Nenašli jste zde odpověď na svou otázku? Více informací se dozvíte v Jak nakupovat a Obchodních podmínkách.